18 Sept
De weg naar een merk
Ep
37

Tine Van Camp

Start-up in fashion
In deze nieuwe aflevering duiken we in de wereld van ondernemerschap en mode. Onze gast is een vrouw die na een indrukwekkende carrière het roer volledig omgooide en een sprong maakte naar haar passie. We hebben het over de uitdagingen en kansen van een start-up in de fashionindustrie en de weg die daarbij bewandeld wordt, van idee tot realisatie.
"Nu doe ik zogezegd maar één ding, maar dat klopt eigenlijk niet, want ik doe alles"

Over onze gast

Tine Van Camp begon haar loopbaan als advocate en schopte het tot topfunctie bij Deloitte Digital. Toch koos ze voor een nieuw pad: mode. Met lef en visie richtte ze haar eigen merk op, met als focus: stijlvolle regenjassen. Via het Start it @KBC programma zet ze vandaag haar ondernemersdroom om in werkelijkheid.

Meer episodes

Krijg een unieke kijk in enkele niche beroepen. Sommige van onze gasten hadden van kinds af aan een duidelijke visie van hoe hun carrière eruit zou zien, voor andere was het minder uitgesproken. Wat maakt dat iemand zich aangetrokken voelt tot een beroep dat voor weinige anderen is weggelegd? Waar halen ze de drive om elke dag alles op alles te zetten om hun droomjob waar te maken?
Alle episodes